środa, 19 czerwca 2013

CUKIERNIA ALICJA - SANDOMIERZ




Sandomierz - jedno z moich ulubionych miast. Lubię spacerować po rynku i siedzieć nad Wisłą. Obowiązkowym punktem wycieczki jest wizyta w cukierni „Alicja”.


Myślę torcik i widzę sandomierską cukiernię „Alicja”. Znajduje się ona  koło Bramy Opatowskiej.   Kiedy tam jestem nigdy nie wiem na co się zdecydować, bo wybór jest ogromny. Torcik bezowo-migdałowy, figowy, marcepanowy, owocowy czekoladowo-truskawkowy, Czarna karta, Czekoladowa pasja, Pralinka, Krems, Royal z wiśnią. Dla każdego coś smacznego. 


Najbardziej smakują mi te mocno czekoladowe. Dziś wybrałam Royal z wiśnią. Porcja spora, cena 10-12 zł za kawałek. Moim zdaniem naprawdę warto.



Kawiarnia Alicja
ul. A. Mickiewicza 3
Sandomierz

5 komentarzy:

  1. Prawdą jest że ciasta przepyszne - jest jedno ale! - obsługa do wymiany.Pani obsługująca nadąsana, jakby postawił ją tam za karę....
    Aż nie zachęca do zakupów i konsumpcji.
    Popracujcie trochę nad obsługą klienta - gdyby nie te ciasta nikt by nie zawitał, taka prawda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, na obsługę nie zwróciłam uwagi - jestem zawsze tak zaaferowana wyborem słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można prosić o numer telefonu do cukierni?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie, polecam obsługa przemiła porcje duże a smak nieziemski��

    OdpowiedzUsuń
  5. W Sandomierzu u podnóża Bramy Opatowskiej jest niezwykłe miejsce- Kawiarnia Alicja :) To miejsce wyjątkowe, można tam zjeść przepyszne ciastko i wypić przepyszna kawę. Bardzo ładny wystrój, czyściutko , elegancko, tak powiedziałabym - wytwornie :) Bardzo miła i życzliwa obsługa - urocza Pani Renia i równie przesympatyczna współpracownica.Pani Renia jest osoba niezwykle życzliwą i serdeczną . Bardzo mi pomogła w powrocie do Krakowa :) Miejsce to ma niezwykła atmosferę i bardzo dobrą energię :) Serdecznie polecam ! Małgorzata Ż.

    OdpowiedzUsuń