piątek, 25 kwietnia 2014

H JAK HERBATA: ŚWIĄTECZNE FIVE O'CLOCK


 Kolejna dostawa z  Krakowa. Tym razem  niestety skromnie.

CEYLON LYCHEE JAZZ  -  czarna, cejlońska herbata z kandyzowanymi owocami mango, płatkami róży,  listkami mięty i wyciągiem z owoców liczi. Listki zalewamy białym wrzątkiem, parzymy około 3-5 minut.
W tej herbacie zakochałam gdy tylko otworzyłam torebkę. Ten aromat:-) Cudowna mieszanka. Połączenie kwaśnych owoców przełamane różą i zaostrzone miętą. Aktualnie mój numer jeden.

ZABAIONE - czarna, chińska herbata z kawałkami kandyzowanego ananasa, płatkami róży, słonecznikiem,  bławatkiem wzmocniona aromatem ajerkoniaku. Listki zalewamy białym wrzątkiem, parzymy 3-5 minut.
Trochę się rozczarowałam dodatkiem aromatu. Chcieliśmy zabaione mamy zabaione. Smakuje nieźle, ale nie wali na kolana.

HERBATA WARTA POZNANIA - czarna herbata z Assamu z płatkami migdałów, cząstkami wanilii i aromatyczną skórką pomarańczy. Listki zalewamy białym wrzątkiem, parzymy 3-5 minut.
Herbata raczej zimowa, kojarzy mi się ze świętami. Dla mnie trochę  zbyt korzenna, za ciężka.



FIVE O'CLOCK
Galeria Krakowska
ul. Pawia 5
Kraków
www.fiveoclock.eu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz