sobota, 18 sierpnia 2018

TROJE NA HUŚTAWCE - Natasza Socha


Na okładce czytamy: Koralia ma czterdzieści dwa lata i czterdzieści dwa powody, by zmienić swoje życie. Oraz jeden dodatkowy, który wywraca jej świat do góry nogami. Tytus jest osiemnaście lat młodszy. Kiedy ona zdawała maturę, on własnie się rodził. I jeszcze jedno – jest synem jej najlepszej przyjaciółki. Co w życiu jest ważniejsze? Przyjaźń czy miłość? Czy naprawdę trzeba wybierać?

Moim zdaniem: Książka mnie nie zachwyciła, chociaż temat ciekawy.  Nudziłam się przez jej większą część, końcówkę tylko dobrze mi się czytało. Ostatnie dwadzieścia stron wciągnęło. Napisana ładnym językiem, choć forma chaotycznego pamiętnika mnie trochę męczyła.


Moja ocena: można przeczytać gdy nie ma co czytać (3/6) 

Natasza Socha
Troje na huśtawce 
Edipresse
Warszawa 2018
s. 319

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz