niedziela, 18 listopada 2012

H JAK HERBATA

Za oknem listopad, długie jesienne wieczory. Najlepiej do nich pasuje dobra książka i pyszna herbata. Właśnie na poszukiwania jej wybrałam się wczoraj do Krakowa. Chciałabym napisać o dwóch sprawdzonych miejscach, gdzie można kupić wyśmienitą herbatę.


FIVE O'CLOCK


Sklep ma sporą ofertę herbat białych, czarnych, czerwonych, owocowych i zielonych. Myślę że każdy smakosz znajdzie coś dla siebie. Mnie najbardziej urzekły „Pikantna truskawka”, „Paris”, „Letni poncz” i „Czekolada z pomarańczą”. Będąc tam wczoraj, ucieszyłam się, że pojawiła się już oferta herbat świątecznych - pachnących skórką pomarańczową, cynamonem i goździkami. Nie umiałam się im oprzeć i zrobiłam duże zakupy.
Kawosze też znajdą tu coś dla siebie...


Five O'Clock
Galeria Krakowska
ul. Pawia 5
www.fiveoclock.pl



KANTOR HERBATY


„Kantor herbaty” odkryłam w Internecie. Jest to sklep wyłącznie z herbatami. Można tu znaleźć nawet  herbatę żółtą. Dużym plusem jest spory wybór herbat owocowych - bez hibiskusa znalazłam, aż trzy:-) Zakochałam się w „Piernikowym domku”, „Pieczonym jabłku”, „Pikantnej czekoladzie” i „Letniej Łące”.
Na półce już uśmiechają się nowe smaki...


Kantor Herbaty
Galeria Kazimierz 
ul. Podgórska 34
www.kantorherbaty.pl









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz